Pages

Friday, 28 October 2016

This is my first recount writing Tuhinga Taki in maori. It was hard to try and translate the words into maori.


He Tuhinga Taki.
EA3 tuhi he tuhinga Taki o tetahi kaupapa

Mahia nga kupu timata rerenga kōrero - He, ko, Ka, I
Mahia nga kupu mahi (verbs)
Mahia nga kupu kare-a roto o te mahi, te purini hoki (your feelings to describe)
Mahia nga kupu wā - inanahi
Mahia nga kupu hou -
Mahia he mahere hei te mahi i nga kupu.

Tuhituhi in each box words you can use in your  recount writing
I nahea?
When?
I aha?
What?
Ko wai?
Who?
I hea?
Where?
He aha ai?
Why?
Wednesday 19 October 2016

Rāapa whiringa-a-Nuku 19 2016
Bucketing Water

Wai peere
Me, Huri, Nan

Ahau, Huri, Nan
At home up top

I te kainga a runga
No water for the machine

Kahore he wai mo te mihini


Te Tapanga - Tunu Purini Kei te Hangarau

Kohia nga  kupu hei te awhi i a koutou i tou tuhinga,
Write words in each of the categories to use in your recount writing. Whakamaoritia nga kupu.
Kupu Mahi
Kupu wāmua
Kare-o roto
Kupu Wā
Kupu hou
Kupu Ahua
lift buckets

Peere ara
I

inanahi

bored

Hoha

Tired
Ngenge

He Tauira -

Ka noho ahau ki te kainga, ki te haere ki runga ra.
I haere matou ake kite tiki wai mo te mihini.

I haere matou Ki muri I Te waka mo Te Tarata  ki runga I Ta matou waka kumea, me matou kape te waka kumea ki runga I Te puke.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.